بررسی اندیکاتور کندل تایم متاتریدر 4 💹آموزش دانلود اندیکاتور کندل تایم برای متاتریدر 4

اندیکاتور کندل تایم برای متاتریدر 4 – بهترین اندیکاتور کندل تایم Meta Trader 4

 

اندیکاتور کندل تایم در متاتریدر 4، یک ابزار پرکاربرد است تا زمان فعلی را در نمودار معاملاتی، نمایش می دهد. این اندیکاتور فارکس به شما امکان می‌دهد، تا ساعت محلی یا ساعت سرور معاملاتی را بر روی نمودارهای متاتریدر، نشان دهید.

اندیکاتور کندل تایم در متاتریدر 4، به صورت “رایگان”  برای استفاده در استراتژی فارکس، در دسترس است و به عنوان یک ابزار مفید، برای معامله‌ گران استفاده می‌ شود. پلتفرم معاملاتی متاتریدر بر خلاف تریدینگ ویو، به طور پیش فرض «زمان باقی مانده از بسته شدن کندل فعلی یا باز شدن کندل بعدی را، در هر تایم فریم» نمایش نمی دهد.

برای نمایش زمان های مختلف کندل‌های شمعی در متاتریدر4، شما می‌توانید از اندیکاتور “Time” یا “نمایش زمان در متاتریدر 4” استفاده کنید.

این اندیکاتورها به شما اجازه می‌ دهند، تا کندل‌ها را بر اساس بازه‌های زمانی مختلفی، (مانند دقیقه، ساعت یا روز) نمایش دهید. مهمترین نکته، در مقایسه اندیکاتور ساعت متاتریدر 4 با سایر اندیکاتورها، راحتی و سادگی استفاده از آن است.

هنگام دانلود اندیکاتور کندل تایم متاتریدر 4، باید به نسخه پلتفرمی مورد نظر خود، دقت کنید. اندیکاتور مخصوص متاتریدر 4، بر روی پلتفرم متاتریدر 5، قابل اجرا نیست و برعکس. از اندیکاتور ساعات متاتریدر 4 برای بررسی تغییرات نوسانات درون روز، استفاده کنید.

اندیکاتور کندل تایم در متاتریدر 4
بررسی اندیکاتور کندل تایم در متاتریدر 4

 

کاربرد اندیکاتور کندل تایم برای متاتریدر 4

این اندیکاتور، اغلب توسط تریدرها برای مدیریت زمان معاملات، تعیین “زمان ورود یا خروج از موقعیت‌های فعلی” و همچنین، برای رصد الگوهای زمانی، مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

هماهنگ سازی زمان محلی با زمان سرور، برای معاملات دقیق، تعیین زمان ورود و خروج از معاملات، بر اساس زمان های مهم بازار و رصد الگوهای زمانی و تحلیل زمانی در نمودار معاملاتی، کلیدی‌ ترین کاربردهای این اندیکاتور هستند.

 

مزایا و معایب استفاده از اندیکاتور ساعت متاتریدر 4

اندیکاتور ساعت متاتریدر 4
مزایا معایب
نمایش دقیق زمان محلی یا زمان سرور معاملاتی احتمال اشباع نمودار با اطلاعات بیشتر از زمان
کمک به معامله‌ گران برای مدیریت بهتر زمان معاملات ممکن است به صورت زیادی بر روی نمودار توجه را به خود جلب کند
هماهنگی زمان محلی با زمان سرور برای معاملات دقیق تر ممکن است برخی از معامله‌ گران از ارزش اضافی این اندیکاتور مطمئن نباشند

 

معرفی اجزای اندیکاتورهای کندل تایم متاتریدر 4

  • نوع زمان 
  • فرمت نمایش زمان
  • مکان نمایش 
  • رنگ و سبک
معرفی اجزای اندیکاتورهای کندل تایم متاتریدر 4
«معرفی اجزای اندیکاتورهای کندل تایم متاتریدر 4»

 

1#: نوع زمان

این اجزا به شما این امکان را می‌ دهند، بین نمایش زمان محلی یا زمان سرور، یکی را انتخاب کنید. به این ترتیب می‌ توانید تصمیم بگیرید، که زمان را بر اساس زمان محلی خود، یا زمان سرور معاملاتی، نمایش دهید.

2#: فرمت نمایش زمان

در این قسمت شما قادر خواهید بود، تا تنظیمات مختلفی از جمله “فرمت 12 یا 24 ساعته”، “نمایش ثانیه” و تنظیمات دیگر مانند، “نمایش تاریخ” را داشته باشید.

3#: مکان نمایش

برخی از اندیکاتورهای کندل تایم، به شما این اجازه را می‌ دهند، تا مکان نمایش زمان را، در نمودار از جمله بالای نمودار، پایین نمودار یا در نقطه‌ای خاص از نمودار، مشخص کنید.

4#: رنگ و سبک

برخی از اندیکاتورهای ساعت، به شما این امکان را می‌ دهند، تا رنگ و سبک نمایش زمان را تغییر دهید؛ تا با ترکیب رنگ های نمودار شما، سازگار باشد.

 

استفاده از اندیکاتور کندل تایم در متاتریدر 4 به چه کسانی توصیه می شود؟

استفاده از اندیکاتور کندل تایم در متاتریدر 4، به معامله‌ گرانی توصیه می‌شود که، (به دقت در زمان معاملات اهمیت می‌ دهند و به دنبال بهبود کنترل و مدیریت زمان معاملاتی خود)، هستند.

همچنین، این اندیکاتور برای افرادی که به تحلیل زمانی و رصد الگوهای زمانی در بازار علاقه‌ مند هستند، نیز مفید است. تریدرهایی که نیاز به هماهنگی دقیق زمانی با زمان سرور معاملاتی دارند، می‌توانند از این اندیکاتور بهره ببرند.

استفاده از اندیکاتور کندل تایم در متاتریدر 4 به چه کسانی توصیه می شود؟
استفاده از اندیکاتور کندل تایم در متاتریدر 4 به چه کسانی توصیه می شود؟

 

نظر نویسنده اف ایکس ماکسی درباره اندیکاتور کندل تایم متاتریدر 4

اندیکاتور ساعت متاتریدر 4 یک ابزار مفید است؛ که به معامله‌ گران کمک می‌کند، تا زمان معاملات را بهبود بخشند و بهتر کنترل کنند.

با نمایش دقیق زمان محلی یا زمان سرور معاملاتی، این اندیکاتور به تریدرها اجازه می‌دهد، تا زمانه ای مهم مانند سشن های معاملاتی یا زمان های پایان معاملات را، بهتر شناسایی کنند و به موقع تصمیم‌ گیری کنند.

استفاده از اندیکاتور کندل تایم در متاتریدر 4، برای تریدرهایی که به دقت در زمان معاملات، هماهنگی زمانی و کنترل بیشتر در فعالیت‌های معاملاتی خود اهمیت می‌دهند، توصیه می‌ شود.

 

سیگنال فارکس

سوالات متداول

❓اندیکاتور ساعت متاتریدر 4 چیست؟

اندیکاتور ساعت در متاتریدر 4 یک ابزار است که به معامله‌ گران امکان نمایش دقیق زمان محلی یا زمان سرور معاملاتی را در نمودارهای معاملاتی می‌ دهد.

❓بهترین اندیکاتور ساعت برای متاتریدر 4 چیست؟

همه اندیکاتورهای ساعت در متاتریدر 4 وظیفه نمایش زمان را به خوبی انجام می‌دهند؛ اما اندیکاتور “Local Time” یکی از محبوب‌ترین و ساده‌ترین انتخاب‌هاست.


درج نظر