آشنایی با مشکلات بروکر آلپاری ⛔️از پیچیدگی های احراز هویت تا اسلامی کردن حساب

راه حل مشکلات بروکر آلپاری – بررسی معایب بروکر آلپاری

 

بروکر آلپاری، یکی از شناخته شده ترین کارگزاران در بازار فارکس و بهترین بروکرهای فارکس در ایران است و خدمات متنوعی، به معامله گران در سراسر جهان ارائه می دهد. با این وجود، کاربران گاهی با مسائل و مشکلاتی روبرو می شوند؛ که می تواند ناشی از مسائل فنی، رویه های اداری، یا تغییرات در قوانین و مقررات باشد.

موضوعات مرتبط با ثبت نام و احراز هویت، دسترسی به کابین شخصی، و مسائل مربوط به واریز و برداشت، از جمله شایع ترین مشکلاتی هستند که، کاربران ممکن است با آنها در بروکر آلپاری، مواجه شوند.

درک این مشکلات و یافتن روش هایی برای حل آن ها برای تریدرها، از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا این امور می تواند، بر تجارت روزانه و به طور کلی بر تجربه کاربری آنها، تأثیر بگذارد. بنابراین، در ادامه به صورت جداگانه و دقیق تر، به بررسی هر کدام از این مشکلات پرداخته و راه کارهایی برای مدیریت آن ها، ارائه خواهیم داد.

 

حساب ای سی ان آلپاری - حساب ecn آلپاری چیست - شرایط حساب ecn آلپاری

مشکلات بروکر آلپاری، مشکلات آلپاری، معایب آلپاری، معایب بروکر آلپاری
بررسی معایب و مشکلات بروکر آلپاری

 

انواع مشکلات بروکر آلپاری

مشکلات بروکر آلپاری
افتتاح حساب لینک ثبت نام در بروکر آلپاری
مسائل مختلف ذر افتتاح حساب و احراز هویت عدم دسترسی به پنل کاربری
تاخیر در شارژ و برداشت ها دشواری در سواپ فری کردن حساب

 

مشکل در ثبت نام و احراز هویت

اولین مسئله ای که کاربران هنگام کار با آلپاری، با آن روبرو می شوند، مشکل در ثبت نام آلپاری و احراز هویت است. این فرآیند، که به منظور تأیید هویت کاربران و جلوگیری از تقلب انجام می شود، می تواند به دلایل مختلفی (مانند ارائه اطلاعات نادرست یا ناقص، مسائل فنی مربوط به پلتفرم، یا حتی محدودیت های قانونی بسته به کشور محل سکونت کاربران)، به مشکل برخورد کند.

کاربران لازم است، اطلاعات درخواست شده را به دقت وارد نموده و مستندات مورد نیاز مانند «تصویر پاسپورت یا کارت شناسایی و سند سکونت» را، به صورت واضح و خوانا، ارائه دهند تا فرآیند بررسی و تأیید هویت را، به سهولت طی نمایند.

مشکل در ورود به کابین شخصی آلپاری

در خصوص دسترسی به کابین شخصی، کاربران گاهی اوقات با مشکلات ورود به سیستم خود، مواجه می شوند. این مشکل، ممکن است ناشی از فراموشی رمز ورود، مسدود شدن حساب کاربری به دلیل ورود ناموفق متعدد، یا حتی مسدود سازی حساب کاربری به علت مشکوک بودن فعالیت باشد.

راه حل این مشکل، معمولاً شامل بازیابی کلمه عبور از طریق ایمیل یا پشتیبانی آنلاین یا برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی، برای فهمیدن دلیل احتمالی مسدود شدن و رفع آن است.

همچنین، پشتیبان بروکر آلپاری در جواب علت مشکلات ورود به سایت که برای اکثر ایرانیان پیش آمده، پاسخ زیر را داده است؛ که متن پاسخ پشتیبانی را در زیر آورده ایم.

 

عزیزان، متأسفانه این روزها مشکلات زیادی برای کاربران در ارتباط با شرایط فعلی اینترنت، در اتصال به حساب کاربری و کیفیت اتصال، به وجود آمده است. شما می توانید، با استفاده از راه های زیر، این مشکلات را به حداقل برسانید:

  • 1#: از اینترنت خانگی که سرعت بهتری نسبت به اینترنت گوشی دارد، استفاده کنید.
  • 2#: از VPN فعال و روشن بهره بگیرید.
  • 3#: از شماره کابین، برای ورود و تغییر رمز از پیش تعیین شده برای کابین استفاده کنید.
  • 4#: اکسس پوینت با پینگ کم را در متاتریدر، انتخاب کنید. برای این کار، در قسمت پایین و سمت راست متاتریدر، روی نماد سبزرنگ که اتصال شما را نشان می دهد، کلیک کنید و سروری با کمترین عدد رو به روی آن را انتخاب نمایید.

 

 

مشکل در ثبت نام و احراز هویت و ورود به کابین شخصی آلپاری
مشکل در ثبت نام و احراز هویت و ورود به کابین شخصی آلپاری

 

مشکل در واریز و برداشت

برداشت و واریز وجوه، از مهم ترین بخش های هر بروکر آنلاین می باشد. با وجود اینکه شرایط معاملاتی آلپاری خوب است، اما این بروکر مشکلاتی در زمینه برداشت وجوه، دارد.

آلپاری، گزینه های متنوعی برای شارژ حساب آلپاری ارائه می دهد. شارژ ریالی، تاپ چنج و ارزهای دیجیتال، از این روش ها هستند. اما متأسفانه شارژ از طریق وب مانی، پرفکت مانی و نتلر، در حال حاضر امکان پذیر نیست.

همچنین، پردازش درخواست های برداشت، گاهی بسیار طولانی شده و یا به دلایلی، کنسل می شود. این مشکل بیشتر، در مورد مبالغ بالاتر از 1,000$ رخ می دهد و نیاز به تکرار پروسه وجود دارد. امیدواریم آلپاری هرچه زودتر این مشکل را، برطرف کند.

کاربران باید توجه داشته باشند که، همه اطلاعات واریز و برداشتشان صحیح است و همچنین، اطلاعات کافی درباره محدودیت های احتمالی بانک یا سیستم پرداختی که استفاده می کنند، داشته باشند. در صورت بروز مشکل، ارتباط با تیم پشتیبانی، برای رفع ایراد و بررسی وضعیت تراکنش ها، ضروری است.

 

ارائه ندادن حساب اسلامی

روال تبدیل حساب به حساب اسلامی آلپاری کمی پیچیده به نظر می رسد. ابتدا باید حساب کاربری خود را شارژ کرده و سپس ایمیلی به زبان انگلیسی، به آدرس «swapfree@alpari.com» ارسال نمود.

همراه ایمیل باید تصویر کارت ملی یا شناسنامه خود را، نیز ارسال کنید. پس از آن باید، منتظر ماند تا پاسخ ایمیل از سوی آلپاری، دریافت شود؛ که این امر ممکن است تا 24 ساعت زمان ببرد. پاسخ دریافتی، حاوی یک قرارداد به زبان انگلیسی بوده و شامل شرایط و ضوابط مربوطه می باشد.

کاربر باید، قرارداد را پرینت و بخش های مرتبط را، به زبان انگلیسی تکمیل و امضا نماید. سپس تصویر قرارداد امضا شده را، مجدداً برای آلپاری ارسال کند. در نهایت باید دوباره منتظر بماند، تا درخواست وی تأیید شده و حسابش به حساب اسلامی تبدیل شود.

طی کردن این مراحل، کمی طولانی و خسته کننده به نظر می رسد. اما خوشبختانه، با به روزرسانی اخیر سایت آلپاری، اکنون این کار به راحتی و با چند کلیک از طریق سایت، امکان پذیر شده است. البته آگاهی از روال قبلی، نیز بی فایده نیست.

 

حساب ای سی ان آلپاری - حساب ecn آلپاری چیست - شرایط حساب ecn آلپاری

آیا با وجود معایب آلپاری، همکاری با آن درست است؟

آلپاری، یکی از معروف ترین بروکرهای با قدمت، در میان تریدرها است. با وجود مشکلاتی که دارد، توانسته کاربران زیادی را جذب کند. با این وجود، هنگامی که صحبت از همکاری با یک کارگزار [مانند آلپاری]؛ به میان می آید، تصمیم گیری درباره ادامه همکاری یا انتخاب یک بروکر دیگر، بستگی به چندین عامل دارد.

این عوامل، (شامل اولویت ها و نیازهای فردی سرمایه گذار، سطح ریسک پذیری، تجربیات خود با بروکر) نام برده و مقایسه آن، با سایر بروکرها است. مهم این است که، سرمایه گذاران قبل از تصمیم گیری برای همکاری، یا قطع همکاری با یک کارگزار، به دقت عملکرد و شهرت آن کارگزار را بسنجند.

به عنوان مثال، با بررسی بازخوردها و نظرات دیگر کاربران، در انجمن ها و وب سایت های تخصصی، می توان به درک بهتری از کیفیت خدمات و پشتیبانی مشتری عرضه شده، توسط بروکر مورد نظر رسید.

همچنین، مراجعه به نهادهای نظارتی و گزارش های رسمی ارزیابی عملکرد بروکرها، می تواند نشان دهد که آیا، یک کارگزار مشکلاتی را که گزارش شده است، حل کرده و بهبود بخشیده، است یا خیر؟!

معایب بروکر آلپاری، مشکلات آلپاری
آیا با وجود معایب آلپاری، همکاری با آن درست است؟

 

یکی دیگر از جنبه های مهم، ارزیابی و مقایسه شرایط و خدمات ارائه شده، توسط کارگزار است. مانند اسپردها، کمیسیون ها، دامنه ابزارهای معاملاتی و امکانات پلتفرم تجاری، که می تواند متناسب یا نامتناسب، با استراتژی ها و سبک تجاری هر فرد باشد.

در برخی موارد، کارگزاری ممکن است، در زمینه ای خاص برتری داشته باشد که می تواند برتری ها و نقاط ضعف خود را، در دیگر زمینه ها جبران کند. در نهایت، توجه به این نکته ضروری است؛ که هیچ کارگزاری کامل نیست و همواره پتانسیل برای بهبود، وجود دارد.

ارزیابی منصفانه از کارگزار، بر اساس تجربیات خود و دیگر معامله گران، باید بخشی از تصمیم گیری شما باشد.

 

نظر کارشناس اف ایکس ماکسی درباره مشکلات بروکر آلپاری

آلپاری، به عنوان یکی از بروکرهای معتبر و پرطرفدار در بازار فارکس، مشکلاتی دارد؛ که لازم است معامله گران نسبت به آن ها، آگاهی داشته باشند.

مشکلات آلپاری عمدتاً، در زمینه های ثبت نام و ورود به حساب کاربری، محدودیت های مربوط به واریز و برداشت وجوه، و همچنین نبود امکان ارائه حساب اسلامی به صورت ساده؛ مشاهده می شود.

با این حال، با توجه به مزایای قابل توجه این بروکر، همچون شرایط تجاری خوب، کارمزدهای پایین و ابزارهای قدرتمند تحلیلی و تجارتی، همکاری با آلپاری همچنان می تواند، انتخاب مناسبی برای معامله گران باشد.

البته پیش از تصمیم گیری نهایی، بررسی دقیق تمام جوانب و مقایسه با سایر گزینه های موجود، در بازار ضروری است.

 

سیگنال فارکس

سوالات متداول

❓آیا آلپاری شارژ از طریق نتلر را پشتیبانی می کند؟

خیر، آلپاری در حال حاضر شارژ از طریق نتلر را پشتیبانی نمی کند.

❓آیا می توان حساب آلپاری را به حساب اسلامی تبدیل کرد؟

بله، اما فرآیند تبدیل حساب، به حساب اسلامی در آلپاری کمی پیچیده است.

❓چرا برخی اوقات ورود به کابین شخصی در آلپاری با مشکل مواجه می شود؟

علل مختلفی مانند، فراموشی رمزعبور، مسدود شدن حساب و مشکلات فنی، می تواند باعث ایجاد مشکل در ورود به کابین شخصی شود.

❓آیا آلپاری امکان دریافت حساب دمو ارائه می دهد؟

بله، آلپاری برای کاربران جدید، امکان دریافت حساب دمو رایگان فراهم می کند.

❓چگونه می توان مبلغی را از حساب آلپاری برداشت کرد؟

روش های مختلفی مانند تاپ چنج، ارزهای دیجیتال و صرافی های آنلاین برای برداشت وجه از آلپاری، وجود دارد.


درج نظر