پراپ آلپاری چیست؟ 💠راهنمای حساب پراپ تریدینگ آلپاری

بهترین پراپ آلپاری – پراپ تریدینگ آلپاری چیست؟

 

برخلاف تمام شایعات هیچ پراپ تریدینگ آلپاری که زیر نظر این بروکر مدیریت شود، وجود ندارد. اگرچه این بروکر قدیمی و معروف بازارهای مالی در گزینه های کپی ترید و حساب های پم شهره است، اما به صورت مستقیم هیچ خدمات پراپی ارائه نمی دهد.

معامله گران ممکن است از خدمات پراپ تریدینگ شرکت های دیگری استفاده کنند که از حساب های آلپاری برای پاس کردن چالش ها استفاده می کند.

پراپ بروکر آلپاری، یک روش سرمایه‌گذاری پرطرفدار در بین سرمایه‌ گذاران آمریکایی و اروپایی است که اخیرا در میان معامله‌ گران ایرانی نیز تبدیل به یک گزینه محبوب شده است.

در این روش، شرکت‌ های سرمایه‌ گذاری بزرگ بخشی از سرمایه خود را به تریدرها و معامله‌ گران می‌ سپارند تا آنان با استفاده از این سرمایه در بازارهای مالی از جمله ارزهای دیجیتال و فارکس معامله کرده و کسب سود کنند.

بهترین پراپ آلپاریپراپ آلپاری پراپ تریدینگ آلپاری
بهترین پراپ آلپاری

 

مزایا و معایب حساب پراپ آلپاری

پراپ آلپاری
مزایای پراپ معایب پراپ
امکان تست استراتژی‌های معاملاتی بدون ریسک مالی بزرگ ممکن است با تنظیمات سختگیرانه و محدودیت‌های زیادی همراه باشد.
فرصت برای بهبود مهارت‌های تجاری و تسلط بر بازارهای مالی معمولا سود کسب شده از معاملات پراپ ترید به اندازه معاملات با سرمایه‌ی واقعی نیست.
کاهش ریسک‌های معاملاتی ممکن است بهبود عملکرد واقعی در بازارهای مالی را کاهش دهد.
امکان دسترسی به سرمایه بیشتر برای معاملات محدودیت‌هایی مانند محدودیت در سرمایه، محدودیت در انتخاب ابزارهای معاملاتی وجود دارد.

 

چرا آلپاری حساب پراپ ندارد؟!

آلپاری یکی از بزرگترین و معتبرترین کارگزاران در بازار فارکس است؛ که در این بازار حساب پراپ ندارد. دلایل متعددی این وسط دخیل است که می توان به محدودیت‌های قانونی یا ریسک‌ های مرتبط با این نوع تجارت اشاره داشته باشد.

حساب پراپ آلپاری به دلیل پیچیدگی‌ های مرتبط با مدیریت ریسک، محدودیت‌های قانونی یا نگرانی‌های مرتبط با نقض مقررات وجود ندارد. همچنین حضور حساب پراپ ممکن است نیاز به منابع مالی و منابع زیرساختی بیشتری داشته باشد که برای برخی کارگزاران از جمله آلپاری قابلیت مدیریت ندارد.

 

کدام شرکت ها حساب پراپ ارائه می دهند؟ معرفی بهترین جایگزین های پراپ آلپاری!

در حوزه تجارت اختصاصی جایی که معامله‌ گران به دنبال فرصت‌هایی برای مهار بازارهای مالی هستند، چندین شرکت به دلیل رویکردهای منحصر به فرد، ویژگی‌های متمایز و پیشنهادات فریبنده خود برجسته می‌شوند:

  • SabioTrade؛
  • Funded Engineer؛
  • The5ers؛

 

1#: شرکت SabioTrade

شرکت SabioTrade یکی از قابل توجه ترین تازه واردها در زمینه پراپ تریدینگ است. پس از ارزیابی یک مرحله‌ای، حساب‌های سرمایه‌ گذاری شده را با سود تا 90٪ فراهم می‌کند.

بسته به طرحی که انتخاب کرده اید، می توانید به 20000 دلار، 50000 دلار، 100000 دلار یا 200000 دلار در منابع تجاری دسترسی داشته باشید و جایگزین خوبی برای پراپ آلپاری به شمار می رود.

بهترین پراپ آلپاریپراپ آلپاری پراپ تریدینگ آلپاری
شرکت SabioTrade

 

2#: شرکت Funded Engineer

شرکت Funded Engineer با یک ارز حساب به دلار و حداقل سپرده بسیار کم 59 دلاری، بستری را برای معامله گران فراهم می کند تا در طیف متنوعی از ابزارها از جمله ارزها، شاخص ها، کالاها و ارزهای دیجیتال مشارکت داشته باشند که همه آنها بدون اسپرد هستند.

 

3#: شرکت The5ers

شرکت The5ers نقش مهم یک کارگزار را به چالش می کشد و خود را به عنوان یک پلتفرم معتبر برای تامین نقدینگی معامله گران فارکس معرفی می کند. این شرکت با ارائه بودجه از 6000 تا 4 میلیون دلار و استفاده از پلتفرم معاملاتی MT5 خود را متمایز می کند.

پراپ لایت فارکس حساب پراپ لایت فارکس بروکر پراپ لایت فارکس
شرکت The5ers

 

آیا در آینده حساب پراپ به لیست حساب های آلپاری اضافه خواهد شد؟!

متاسفانه نمی توان پاسخ این سوال را به صورت مشخص داد، زیرا این موضوع به تصمیمات داخلی بروکر آلپاری و شرایط بازار مربوطه وابسته است. اما در نظر داشته باشید که شرکت‌های کارگزاری معمولا سیاست‌های خود را بر اساس نیازها و تغییرات بازار تنظیم می‌کنند.

اگر حساب پراپ آلپاری به لیست حساب‌ها اضافه شود، این می‌تواند به معامله‌ گران حرفه‌ ای این امکان را بدهد که بهترین استفاده را از تجربه معاملاتی خود برداشت کنند.

 

نظر نویسنده اف ایکس ماکسی درباره پراپ آلپاری

همان‌ طور که اشاره شده، شرکت‌ها و موسسات مالی بزرگ برای بهره‌ برداری از مهارت‌های معاملاتی تریدرهای حرفه‌ ای و افزایش سرمایه خود، حساب‌های پراپ با شرایط و ویژگی‌های مختلف ارائه می‌دهند.

تریدرها با گذراندن آزمون شرکت‌ها می‌توانند در قالب حساب‌های پراپ، سرمایه‌های بزرگی را برای معامله در بازارهایی که آموزش آن را دیده‌اند، به دست آورند. اگرچه چیزی تحت نام پراپ آلپاری وجود ندارد، اما می توانید از خدمات سایر شرکت های معتبر در این زمینه استفاده کنید.

 

سوالات متداول

❓بهترین زمان برای استفاده از پراپ آلپاری چیست؟

بهترین زمان برای استفاده از انواع حساب پراپ زمانی است که می‌خواهید مهارت‌های خود را در معاملات فارکس تقویت کرده و استراتژی‌های تجاری را تست کنید.

❓آیا حساب پراپ آلپاری وجود دارد؟

خیر، بروکر آلپاری به طور مستقیم حساب پراپ ارائه نمی دهد.


درج نظر