چگونه در فارکس سیگنال بگیریم؟ 💥آموزش سیگنال گیری در فارکس

چگونه در فارکس سیگنال بگیریم و برای معاملات استفاده کنیم؟

 

روش های گوناگونی برای سیگنال گیری از بازار Farex وجود دارد، که هر کدام از آن ها می تواند موفقیت معاملاتی شما را تضمین کند. تمامی سیگنال های معاملاتی توسط استراتژی فارکس به دست می آیند.

سیگنال فارکس معاملاتی می تواند نقطه خرید یا فروش را به شما نشان دهد، حد سود و ضررتان را مشخص کند و در صورت لزوم استفاده از اهرم ها را به شما توصیه کند. این سیگنال ها از راه های مختلفی به دست می آیند که در ادامه هر کدام را به صورت جداگانه بررسی می کنیم:

چگونه در فارکس سیگنال بگیریم و برای معاملات استفاده کنیم؟
چگونه در فارکس سیگنال بگیریم و برای معاملات استفاده کنیم؟

 

1#: استفاده از اندیکاتورها

بسیاری از اندیکاتورها، حجم های معاملاتی در دوره های مختلف را بررسی می کنند؛ برخی دیگر قدرت حرکت روند و دسته ای دیگر از اندیکاتورها سطوح حمایتی و مقاومتی قیمت را به معامله گران نشان می دهند.

با استفاده از هر کدام از اندیکاتورها و رعایت قوانینشان می توانید سیگنال های معاملاتی بسیاری را، از بازار کسب کنید و مطابق با میزان ریسک پذیری تان وارد پوزیشن های معاملاتی مختلف شوید.

 

2#: تکیه بر تحلیل شخصی

تحلیل شخصی بازار بر عهده معامله گران است. تکنیک های پرایس اکشن که بر الگوهای معاملاتی تکیه دارند؛ به علاوه اندیکاتورها و اخبار پیرامون بازار به معامله گران این سیگنال را می دهند که چه موقع وقت خرید و چه موقع وقت فروش است.

معامله گران بلند مدت، برای تحلیل شخصی خود بیشتر اخبار و بنیاد پروژه یا شرکت را بررسی می کند و معامله گران کوتاه مدت به تحلیل های تکنیکال و پرایس اکشن دقت بیشتری دارند.

 

3#: استفاده از منابع سیگنال دهی

منابع سیگنال دهی بسیاری در سطح اینترنت به وجود آمده اند، که توسط معامله گران حرفه ای اداره می شوند. این معامله گران تحلیل های خود را به شکل سیگنال به دیگران می دهند تا آن ها نیز بتوانند همراهشان به کسب سود بپردازند.

این مسئله باعث می شود تا فرصت بیشتر و هزینه کم تری به تازه کاران داده شود که به سود دهی برسند. البته در میان معامله گران حرفه ای عده ای شیاد نیز وجود دارند که از موقعیت پیش آمده سو استفاده کرده و با دریافت هزینه های اشتراک بسیار معامله گران را به گمراهی می برند.

کانال های کلاهبرداری، معمولاً سیگنال های اشتباه را به دنبال کنندگان خود می دهند تا به جز هزینه اشتراک، از معاملات آن ها نیز سود بگیرند.

 

4#: استفاده از امکانات پلتفرم های معاملاتی

پلتفرم های معاملاتی مانند متاتریدر 4 و 5 و غیره دارای امکانات بسیاری برای بررسی بازار هستند؛ که معامله گران کمک می کنند تا سیگنال های معاملاتی دلخواه خود را از بازار بگیرند. این پلتفرم ها بازار را مانیتور می کنند و تمام دیتاهای آن را در اختیار دارند.

آن ها با استفاده از این داده ها، نماد های معاملاتی را دسته بندی می کنند و به خواست معامله گران، این دسته بندی ها را به او نشان می دهند.

برای مثال، معامله گران می خواهند بدانند که چه نماد های معاملاتی در ۱ ماه گذشته بیشترین ریزش را داشته اند که با تنظیمات در این پلتفرم ها، آن ها را به دست می آورند.

چگونه در فارکس سیگنال بگیریم و برای معاملات استفاده کنیم؟
استفاده از امکانات پلتفرم های معاملاتی

 

5#: ترکیب روش های مختلف

بسیاری از معامله گران حرفه ای توصیه می کنند، که تنها به یک اندیکاتور برای ورود به معامله اعتماد نکنید و با دیگر اندیکاتورها از سیگنال خود تأییدیه بگیرید؛ یا اینکه هنگام دریافت سیگنال از منابع سیگنال دهی قبل از استفاده با شرایط بازار آن را بسنجید.

 

آیا استفاده از یکی از روش ها به تنهایی قابل اطمینان است؟

استفاده از تنها یک اندیکاتور یا اخبار یا تحلیل های شخصی به تنهایی می تواند ضررهای جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد.

برای مثال، زمانی را تصور کنید که بر اساس تحلیل تکنیکال و الگو های معاملاتی موقعیت مناسبی را برای خرید پیدا کرده اید، اما اطلاع ندارید که با اعلام خبر ارزان شدن طلا، ممکن است که بسیاری از پول ها به سمت بازار طلا روند و نماد معاملاتی شما به قیمت های پایین تری سقوط کند.

در موارد دیگر جنگ یا انتشار داده های اقتصادی ایالات متحده آمریکا می تواند بر بازار های مالی اثر بگذارد و نوسانات بسیاری را در آن ها ایجاد کند.

 

کدام روش برای تریدرهای مبتدی بهتر است؟

چگونه در فارکس سیگنال بگیریم
استفاده از سیگنال های منابع سیگنال دهی  بهترین روش برای تریدرهای مبتدی است؛ آن ها نیاز به تجربه و دانش تخصصی در زمینه بازار های مالی دارند تا بتوانند به تنهایی معاملات خود را انجام دهند.
استفاده از منابع سیگنال دهی منابع سیگنال دهی کلاس آموزش کاملی خواهد بود و سرمایه آن ها را در جریان اصلی بازار قرار می دهد تا در شرایط واقعی به یادگیری بپردازند.

 

چگونه در فارکس سیگنال بگیریم و برای معاملات استفاده کنیم؟
کدام روش برای تریدرهای مبتدی بهتر است؟

 

نظر نویسنده اف ایکس ماکسی درباره چگونه در فارکس سیگنال بگیریم

دیدیم که روش های مختلفی برای سیگنال گیری از فارکس وجود دارد؛ اما اگر تریدر مبتدی هستید و تازه می خواهید به بازار فارکس وارد شوید، بهتر است که از سیگنال تریدر های حرفه ای استفاده کنید و همراه با آن ها نحوه معامله در بازار را یاد بگیرید.

این کار باعث می شود که ضمن قرار گیری در شرایط واقعی بازار برای یادگیری، سود نیز از معاملات خود کسب کنید و مدیریت ریسک و سرمایه در معاملات را متوجه شوید.

 

سوالات متداول

❓برای انتخاب بهترین سیگنال دهنده فارکس باید به چه عواملی دقت کنیم؟

سابقه معاملاتی، وین ریت معاملات، میزان ریسک هر معامله، نماد های مورد معامله و استراتژی مورد استفاده در معاملات از مهم ترین عواملی است که هنگام انتخاب سیگنال دهنده فارکس باید به آن توجه کرد.

❓آموزش تحلیل سیگنال فارکس با استفاده از اندیکاتور ها به چه شکل است؟

برای مثال، اندیکاتور RSI یک محدوده طلایی بین 30 تا 70 دارد که با توجه به آن؛ برای سیگنال خرید اندیکاتور RSI باید زیر 30 باشد یا از 30 به سمت 70 برود.

❓ضرر و ریسک سیگنال فارکس به چه اندازه است؟

یکی از نکات مهمی که درباره تمامی بازار های مالی از جمله بازار فارکس باید بدانید، این است که ضرر و زیان و ریسک به یک اندازه در تمامی آن ها وجود دارد و نمی توان آن ها را به تنهایی اندازه گرفت.

در صورتی که علاقه مند به معامله در بازار فارکس هستید تا حدود کمی باید ضرر و زیان نیز بدهید تا بتوانید به معامله گر حرفه ای تبدیل شوید.


درج نظر